30 בדצמבר 2018

מה סביר להניח שלא תעשה (אבל אתה ממש צריך ) ב- 2019

כולנו אוהבים את האווירה של השנה האזרחית החדשה.
הניחוח (לרוב ריח בולישט) של "התחלות חדשות", הבטחות, יעדים ומטרות שאנחנו מסמנים לעצמינו בתקווה "שהשנה זה יקרה!", ש"השנה הזאת תהיה השנה ש______", ש"כל מה שאני חוזר עליו כבר שנה חמישית, יקרה דווקא השנה!"
ראשית, אני מאחל לך שכן!
שהשנה, תהיה השנה האחרונה בה תפסיק להבטיח ותתחיל לבצע; שהשנה תצא מהראש לך ותכנס לתוך הגוף, שתחיה בעולם הפיזי של כאן, במקום העולם הדמיוני "שם".

הנה זה קרה, עכשיו גם אני חלק מ"מסכמי השנה" ועכשיו, שסיימתי עם החלק הרשמי, בוא נודה באמת – 

אתה לא באמת מתכוון לשנות את רוטינת האימונים שלך, נכון?

לצאת מאזור הנוחות, לאתגר את עצמך בדברים חדשים, ואין אני מתכוון ל"לא נוח – נוח", אלה ל"לא נוח – לא נוח", דבר שבאמת מאתגר לא רק את הגוף אלה גם את המודע והתת מודע שלך.
השנה ימשיכו להטיף על חשיבות של אימוני כוח, בניית מסת שריר ושריפת שומן; תזונה "נכונה", "מדויקת", "חדישה" יותר, כאשר הכל מבוסס מדע (EVIDENCE BASED), יעלו, בפעם המי יודע מה כמה, את הריצה, שחיה וענפי אירובי אחרים למעמד הקדוש ורק על ענף אחד, ענף "קטן" וצעיר בארץ לא ידבר, שהוא הענף שאתה חייב להתנסות בו!
ענף, שהוא כמו נקודה שחורה על מפה של ימי הבנים, שממתינה שתגלה אותה, שתחקור ותרד עמוק לתוך נפשך ותתמודד עם הדברים מהם קל לברוח לאימונים אל מחזוריים, היט, דופק ואימונים פונקציונליים...

אני מדבר על קטלבל ספורט.

למה אתה לא תעשה את זה?
כי אתה חלש.
לא, חלילה לא בגוף!
כל מסת השריר שלך, קוביות בבטן והיקף יד קדמית וארבע ראשי מוכיחים זאת!  
בראש, יקירי, בראש!
שם אין מסת שריר, קוביות ודד ליפט כפול שלוש ממשקל גוף; שם חיים שדים שמנוהלים ע"י אגו שכמו ביבי, לא יאפשר מלך חדש!
תלמיד שלי אמר לי פעם: "תקשיב, כל הכבוד לך! אני מפחד לעשות את זה. רק המחשבה לעמוד 10 דקות עם המשקולות, כשאתה לא יכול להניח אותן על הרצפה ולא יכול לנוח או לעצור, מפחידה אותי. אני מעדיף לעשות את המטקון הכי מטורף, רק לא להתמודד עם הסבל הזה."
אבל בזה בדיוק מדובר.
בחיים צריך ללמוד לסבול... מילה מדויקת יותר, היא להתאפק. להיות סובלני ולדחוף קדימה עד השעון אומר לך לעצור.
כי מי שמתרגל קטלב ספורט, מתרגל את החיים עצמם!

תחשוב על זה.

בחיים אתה יכול רק להתקדם קדימה. אתה "לכוד" בחיים שלך בדיוק כמו שאתה "לכוד" על הבמה תחת המשקולות. אתה לא יכול להיוולד מחדש ולהתחיל שוב, אלה להמשיך קדימה – בדיוק כמו במקצה קטלבל.
בחיים אתה צריך אורח רוח, סבלנות וחוסן נפשי ומנטלי כדי להתגבר על אין ספור מכשולים בדרך למטרה אותה אתה בהחלט הולך להגשים ב- 2019 ולא לחזור עליה ב- 2020 בתקווה שדווקא השנה היא השנה.. אבל אני סוטה מהנושא...
בחיים, כמו במקצה קטלבל ספורט, הזמן הוא האדון היחיד ואתה לא יכול לזרז אותו, אלה ללמוד להרפות ולהמשיך קדימה, עד שהדברים יתבהרו מעצמם...
אז אם החיים הם כמו קטלבל ספורט וקטלבל ספורט הוא החיים – למה ששנת 2019 לא תהיה השנה בה תתרגל את החיים ותתרגל חוסן מנטלי ופיזי, לעבור ולהתמודד עם כל מכשול שיהיה בדרכך (תהיה בטוח שהיה ולא אחד) ולחשוב לעצמך:

-        אחרי סט של קטלבל ספורט, כמה נורא זה כבר יכול להיות?

למה שלא תצא מאזור הנוחות שלך, תתרגל קטלבל ספורט ותחשוב לעצמך שהחיים, הם התאוששות בין האימונים...
למה לא, באמת?
תגיד לי אתה...
שנה אזרחית, שנת 2019 טובה לך!

הוסף רשומת תגובה

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search