15 בינואר 2017

הקול (והכל) בראש


HAMLET ,SCENE III. A room in the castle.

 ....

                               KING CLAUDIUS

[Rising] My words fly up, my thoughts remain below:
Words without thoughts never to heaven go.

                               Exit

בסצנה הקצרה הזאת תמון לא רק המפתח למחזה אלה לחיים עצמם!

*********
אין ספור פעמים ניסינו ולא בדיוק הצלחנו, קראנו ספרים, עשינו סמינרים וקורסים, לקחנו מאמנים אבל... אחרי זמן מה מצאנו את עצמינו +/- באותו המצב, למה?

הרי אלה שסביבנו, עושים את אותם הצעדים ומתקדמים ומה שיותר מעצבן, אלה "הפחות" מאיתנו משאירים לנו אבק בזמן שאנחנו דורכים במקום ועושים את כל המאמץ האפשרי לפרוץ קדימה!

*********

זוכרים את הסרט "הסוד", אחלה סרט! מדברים שם בעיקר שאם תבקש – היקום יגשים. אכן נכון הדבר אבל... אגב, סרט אחר שעושה עבודה טובה יותר בלהבהיר דברים הוא What The Bleep Do We Know וגם אז, נורא בקשנו, רצינו, עשינו לוחות ו... לא קרה כלום.

עבור חלק מהאנשים עבד הדבר דרך פלא, אך להם היה משהו (בתת מודע) שלא היה לאנשים אחרים ועל זה בדיוק אנחנו הולכים לדבר. 


ג'אנק פוד

אנחנו צורכים "זבל" לא רק באוכל, אלה בתנועות היום יומיות החל מהדרך בא אנחנו מחזיקים את עצמינו (היציבה) וכלה באיכות (איכפתיות) התנועות באימון גופני, לא משנה איפה וללא כל קשר להנחיות המאמן;

האמינו לי, לא משנה כמה אני, או כל מאמן טוב, מקצועי ואיכפתי ננחנה, נתקן ונאיר, אם הלקוח לא משתף פעולה, לא נוכח 100% בתהליך ו- "לא איכפת" לו מעצמו; אם הלקוח מגיע עם המנטליות של:

- יאללה אחי, שילמתי כסף ובאתי. תגיד לי מה עושים אבל באמ'א ש'ך, אל תזיין לי את המוח יותר מדי על "איך ולמה"! 

יש מעט מאוד מה ביכולתינו לעשות בלקדם את הבן אדם, אלה רק לשמור שלא יפצע...

אבל "הזבל" הכי חשוב, מסוכן ומוסתר הינו "הזבל המחשבתי"! אותן המחשבות המזינות אותנו כל פעם מחד, בתת המודע שלנו; מלוות אותנו בכל תהליך ובכל דרך אליה נפנה ומייצרות את אותן התוצאות שוב ושוב ושוב...

-        אני שמן/ה.
-        אני עניה/ה.
-        אני שורד/ת
-        אני חלש/ה.
-        אני מסכן/ה.

בדיוק כמו באימון גופני (הגוף לא מבדיל בין תנועה "טובה" לתנועה "רעה", אלה משחזר תבניות שחזרנו עליהן הכי הרבה), כך גם המוח - לא רואה את מה שבא לפני או אחרי שם הפועל.

-        אני לא מסכן!

ל- "לא" אין שום משמעות, אלה למילה המסכן, כי היא זו שמקודדת עמוק אל תוך תת המודע שלנו!

עכשיו, האם קורס זה או אחר ישנה ויזיז משהו, אם בתת מודע נתקע: אני מסכן שהולך להתעשר / להשתנות וכו'?..

בהצלחה לכם...   

זהו המפתח הפותח את הדלת הסודית ומחילת הארנב אליה אנחנו צריכים להכנס, על מנת להתניעה תהליך של ריפוי מחד ושינוי מאידח ורק אחר כך, ניהיה פתוחים לקבל כל צורה של שינוי בחיינו!


עדכון גרסה

זה לא קורה בין לילה, בין שבוע ולא בין חודש (אני עוסק בזה כבר שנים ודברים זזים לטובה, אבל - לא מחליפים בשנה התניות שגדלת איתן במשך שלושים ושבע שנים...) אלה זה תהליך שלוקח את הזמן שלו, בדיוק כמו פרח, הלוקח את כל הזמן בחורף כדי לפרוח באביב.

1.     התחילו לשים לב למחשבות ולמילים החולפות בראש בזמן שאתם חושבים על דבר זה או אחר.

כלי טוב הוא מדיטציה; כל בוקר, שתיים-שלוש דק' של נשימות עמוקות ופיקוס מכוון, תוך כדי שימוש במילים ופעלים נכונים, באתגר הקרוב העמוד בפניכם.

2.     קחו דבר אחד כפרוייקט ותארו אותו בפעלים חיובים: "הגב שלי בריא וחזק (לא משנה מה קורה בפועל - לא מדובר בהתעלמות מהכאב / בעיה, אלה בשינוי התניה בתת המודע) ואני הולך / פועל / עושה / משקיעה / בונה גב חזק עוד יותר!

3.     שיטה שעובדת יפה, היא שיטת הסולם (כמו סולם מאמץ) מ- 1 ל- 10 כאשר אני מתחיל ברמה אחת ומתקדם הלאה: "אני רזה רמה 1 ובחודש הבא אני אהיה רזה רמה 2..."

אומנם אני מאמין בפיטר פן, מפלצות ופיות (אחרת זה עולם מאוד משעמם ו- "מבוגר" לחיות בו...), אין אני בא עם מעשיות של "זבנג וגמרנו", זו נישה של השירותים ב"חתול והכלב"...

מה שאני מציע היא דרך חיים, דרך לא קלה אך בעלת נוף נפלא ופראי! נוף של הכרה ומודעות עצמית, חיים של אחריות על המחשבות, המעשים והתוצאות שאני מייצר!


תהנו מהמסע, ו- 

!Let YOUR monkey out

הוסף רשומת תגובה

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search